Sunday, September 5, 2010

Sri Angkasa Apartment Untuk Dijual Di Seksyen 28, Shah Alam. Dengan Modal Serendah Di Bawah RM5k!


Modal serendah dibawah RM5k anda berpeluang memiliki hartanah FREEHOLD (PEGANGAN BEBAS) yang bernilai RM145k! Penyewa tersedia menyewa dan tidak perlu anda memeningkan kepala anda untuk mencarinya!

Mungkin anda mencari unit untuk anda memulakan pelaburan hartanah (yang memeningkan kerana kebanyakannya memerlukan modal yang agak besar!) atau anda mencari hartanah pertama untuk anda diami dan anda merupakan pekerja yang bekerja di sekitar kawasan sini (terdekat seksyen 27, 28, Puchong, Bukit Lancong, Putra Heigh dan USJ). Anda perlu pertimbangkan hartanah ini kerana:

1. Pulangan keuntungan yang besar kerana dijual dibawah harga pasaran! Owner jual RM120k, Market Value RM145k. Boleyy makup SNP dan dapat duit saku (lebih dari RM5k!) selepas bank disburst!

2. Lokasinya yang strategik, sekolah rendah dan menengah, KFC, lot kedai, Guard 24 jam, kawasan kilang dan bengkel kereta dan tayar di sekitar.

3. Penyewa tersedia menyewa! Tidak perlu anda memikirkan penyewa untuk dicari dan bukan pihak individu yang menyewa tetapi direct dari pihak kilang! Sewa mencecah RM700 ke RM750 sebulan!

4. Berjiran dengan aku! heheh! sebab aku pun mempunyai 1 unit di sini. Kita boleh jadi rakan dan jiran hartanah (bak kata Azizi Ali, kita mesti mempunyai rakan yang mempunyai minat yang sama untuk berjaya! - lebih kurang gitulah ayatnya..)

Informasi Hartanah:

-Freehold (Pegangan Bebas)
-Keluasan lebih dari 900kaki persegi
-Penyewa tersedia
-3 bilik, 2 bilik air
-Jenis Title: Strata
-Maintainance Fee Rm100/month
-Parking, Playground, surau kat tengah2, 24 jam sekuriti

Berminat?

Call @ SMS aku:
019-2010107
Syahman

1 comment:

Unknown said...

Syahman,

Still ada good deal lagi do sri angkasa ni?