Thursday, September 23, 2010

Kelahiran anak pertamaku...

Alhamdulillah....
Kehadiran orang baru dalam keluargaku pada 21.09.2010 jam 08:10 pagi secara normal membuatkan aku merenung kembali apa yang telah diharungi oleh arwah emak dan abahku.. Aku mula belajar satu persatu untuk menguruskan dan untuk memberikan yang terbaik untuk dia.

Rasa terharu, syukur, hiba dan gembira tak terkata dalam hati aku.. Susah nak digambarkan, melainkan kepada yang telah melaluinya. Semoga anakku Muhammad Syahmi bin Mohammad Syahman akan memperolehi yang terbaik di dunia dan akhirat dari 'abi' mu ini insyaAllah... Amiinn..

Aku suka ayat ini yg aku pernah dengar dalam iklan saluran radio IKIM:

"Kanak-kanak merupakan masa lampau kita dan warga tua merupakan masa depan kita"

Fikir-fikirkan dan selamat beramal... (pinjam ayat prof. Izzi Hj. Ali dlm Hot.fm)

No comments: