Sunday, August 8, 2010

Pantai Permai Apartment, Bilik Untuk Disewa! Tinggal 2 Bilik Kosong!

MAAF, BILIK TELAH PENUH DISEWA (BERTARIKH 24 OGOS 2010)



Photo 1: Ruang Tamu


Photo 2: Dapur

1 bilik telah disewa, masih 2 lagi bilik kosong alhamdulillah.. selesai sudah penyerahan kunci dah urusan Perjanjian Penyewaan untuk unit Pantai Permai Apartment (lokasi hampir dengan Universiti Malaya) tengah hari tadi.. Pada aku, aku mencari penyewa dari kaum Hawa. Lebih mudah nak berurusan dan lebih 'kemas' rumah dijaga (heheh..jangan marah kaum lelaki..) berdasarkan pengalaman aku lah..


Lihat 2 gambar yang aku post kan kat atas tu, boleh kata hampir aku tak buat apa2 bila penyewa perempuan sebelum ini berpindah. Cuma aku tambahkan set dapur dan peti ais 'comel' sebagai kemudahan tambahan... Kemas macam rumah sendiri. atas sebab itulah aku teruskan niat suci aku membantu kaum hawa yang mencari bilik untuk disewa dengan harga yang amat berpatutan..(mana nak cari siap dengan peti ais dan set dapur dengan harga sewa semacam ni kat apartment kawasan sini beb!)

Kemudahan lain? setiap bilik aku siap pasangkan kipas (aku siap pasang sedri tau!). Rel langsir tersedia, tapi langsir tak disediakan. Ampai baju pun dah ready. Rak pinggan dan pinggan pun cukup tersedia..

(gambaran sebenar seperti di atas)



Bilik 1 RM270/bulan (sesuai untuk 3 ke 4 orang sebilik)- mencari penyewa (MAAF, TELAH PENUH DISEWAKAN PADA 24/08/2010)

Bilik 2 RM250/bulan (sesuai untuk 2 ke 3 orang sebilik)- mencari penyewa (MAAF, TELAH PENUH DISEWAKAN PADA 24/08/2010)

Bilik 3 RM200/bulan- telah disewakan


Kepada sesiapa yang berminat, SMS aku pun tak mengapa 019-2010107 (Syahman).

P/S: wanita sahaja

No comments: