Friday, January 21, 2011

Bilik Dataran Otomobil Seksyen 15 Untuk Disewa! Urgent!



Lama gile aku tak update blog! (Alasan - sibuk uruskan rumah/bilik yang aku nak sewakan ni di Dataran Otomobil, Seksyen 15, Shah Alam). Boleh ke buat alasan? Entah! heheh!

Puas aku cuci rumah, mop lantai dan sewaktu dengannya serta termasuklah aku masukkan perabot (beli baru ni! untung betul bakal penyewa nanti!), pasang langsir, TV dan kini tibalah waktu mempromosikannya dengan menggunakan pelbagai jua cara. Termasuklah di blog 'kesayangan' aku ni :-)

Information Bilik:-

*Bilik untuk disewa di DATARAN OTOMOBIL, SEKSYEN 15, SHAH ALAM

*Tingkat 1, mudah dan tak penat naik tangga! +/-3km ke UiTM, Sebelah Federal Highway, +/-1km ke PKNS Shah Alam.

*Untuk penyewa LELAKI sahaja.

Kemudahan rumah:
1. TV, Rak TV, antenna
2. Mesin Basuh
3. Peti Ais
4. Katil 'double decker' & tilam
5. Kipas di setiap bilik & ruang tamu
6. Grill di setiap tingkap & pintu
7. Langsir baru
8. Dapur, rak pinggan

Kemudahan kawasan sekitar:
1. Public Bank & Public Mutual
2. 99 Speedmart
3. Kedai Perabot
4. Pelbagai restoran (Subur, Satay, Cute Sunday, dll.)
5. Klinik Ajwa & Mata (Optimax kalo tak silap aku)
6. Showroom Nissan & Chery
7. Bengkel kereta & motorsikal
8. Petronas (dalam pembinaan di sebelah Public Bank)

Sewa:
*Master Bedroom, bilik air, 2 katil 'double decker', sesuai untuk 4 orang
= untuk satu bilik RM600/sebulan, 4 orang sekali masuk
= untuk perseorangan, RM200/seorang.

*Bilik 2 & 3 (1 katil 'double decker' setiap bilik, sesuai untuk 2 orang) = RM300/sebulan
Deposit 1 bulan (1+1 termasuk deposit air & elektrik)

(MAAF, BILIK 2 & 3 TELAH DISEWAKAN, YANG TINGGAL MASTER BEDROOM SAHAJA!)

Keterangan lanjut, hubungi/sms:
019-2010107
Mohammad Syahman bin Abu Hasan
Tuan Punya Blog

1 comment:

Rohaniah Noor said...
This comment has been removed by the author.