Monday, March 14, 2011

Kompleks Otomobil Seksyen 15 Semakin 'Berkembang'!

Stesyen Petronas di Seksyen 15, Bersebelahan Kompleks Otomobil

Alhamdulillah, semakin hari semakin 'berisi' bak diri aku selepas kahwin (hehehe..naik mencanak2 berat aku beb! risau aku!) lokasi salah satu 'cawangan' servis rumah/bilik sewa aku iaitu di Kompleks Dataran Otomobil, Seksyen 15, Shah Alam... dan ahli rumah pun bertambah (master bedroom dah ada sorang. Tinggal 3 kekosongan. 2 bilik lain dah penuh).

Hampir setiap hari aku terfikir 'cawangan' baru aku ini. Risau ada, gembira pun ada... mungkin macam ni lah perasaan untuk pelabur di lokasi yang baru dibangunkan (sebab itu otai abangensem kurang berminat unit baru...Posting terbaru dia dalam blognya ).

Kini, 'cendawan' baru telah tumbuh! Yeah!! Seperti photo di atas telah memberikan gambaran yang menggembirakan- Siap ada 'datuk' merah lagi beb! Tahniah! Tahniah!

Mungkin kini aku dah boleh tarik nafas lega sikit.. Segalanya Mungkin..

6 comments:

jiwa2roda said...

Alhamdulillah sudah naik maa...lepas ni Seri Angkasa lak..hehe...menarik ayat tu...segalanya mungkin...pis nyer lak "tiada yg mustahil"

Rohaniah Noor said...

insya allah tempat ni akan naik... jangan bimbang.. bg sedikit masa lagi dan ia akan boom.. especially bila kondo belakang tu siap, population akan bertambah. maka2 kedai2 akan jd lagi happening.. then tempat ni akan naik...
saya doakan yg baik2 untuk syahman dan property2 syahman ye

Mohammad Syahman bin Abu Hasan said...

To:
Hafiz- Alhamdulillah pis..wah, sudah ada trademark ya!

eun-yong- Terima kasih bagi sokongan :-) dengar cerita kondo kat belakang tu lebih kurang pertengahan tahun ni nak bagi kunci. Menanti masanya nnti InsyaAllah...

Rohaniah Noor said...
This comment has been removed by the author.
Rohaniah Noor said...

pertengahan tahun? wahhh.. bagus bagus.. tp saya tgk belum siap lagi kan skang ni.. sooon la tu..
setahu saya, kakar arlina blogger tu beli di situ. actually masa mula2 projek ni dijjual, saya buta shah alam masa tu. biler dah 2 thn kebelakangan ni baru saya sedar tempat tu bagus.

Mohammad Syahman bin Abu Hasan said...

Dulu saya pun macam tu juga. Shah Alam bandar sunyi..tapi tu dululah. sekarang dah semakin hari semakin meriah.

Emm..Blog kak arlina apa yea eun-yong? teringin jugak melawat blog dia.