Thursday, July 5, 2012

Wajah Terkini Projek One City, USJ, Subang Jaya!

Wajah Kini

Wajah Siap Nanti

Hampir setiap hari aku lalui jalan ini untuk ke tempat kerja dan setiap hari juga hati aku berdegup kencang menantikan bangunan yang sedang rancak siap ini pabila siap nanti. Huyyyooo!! mengancam hooo!! Yang aku nak bagi tau kat sini bukan pada 'wajah' bangunan ni nanti, tapi 'wajah' nilai Capital Gain hartanah aku yang bakal diketahui pabila siap nanti!

Kebanyakan projek MCT memang tidak mengecewakan. 'Wajah-wajah' anggun terkini pasti terserlah dan 'mengiurkan' kejelitaannya pada hampir semua bangunan pencakar langit 'kelahiran' mereka. Projek ini tidak terkecuali untuk menggamit pengunjung..termasuklah aku! Shopping2, jalan2, makan2 (Tuan Bri mesti kata aku tak tinggal kalo bab makan! Huhuhu!).

Hartanah aku amat berhampiran (walaupun 'tanah jajahan' tak sama, ni USJ, aku Shah Alam. Jalan kaki pun buleyy maa!!) Sri Ixora apartment, Sek. 27, Shah Alam sudah pasti terkena tempiasnya! Syukur Alhamdulillah!

Pada yang berminat dengan hartanah Sri Ixora Apartment, Sek. 27, Shah Alam ni, boleh terus contact aku yang lebih ensem dari abg ensem (huhuhuhu! jangan marah bro, title sudah bertukar.hehehehe!). Masih ada lagi unit untuk dijual (tapi takleh dapat below MV..huhuhu!! Demand tinggi!) boleh contact aku 019-2010107

Yang masih belum kenal dengan Sri Ixora Apartment? boleh 'scan' dari blog aku ni...

Ok, Wassalam...


2 comments:

sesibu said...

nak angkat property lagi bagitau bro.. ajak aku nengok sekali

Mohammad Syahman bin Abu Hasan said...

Boleh. InsyaAllah.. boleh kita window shopping dulu lain kali sebelum beli :-)