Thursday, January 5, 2012

SELAMAT DATANG 2012!


Rasanya belum terlambat aku ucapkan 'Selamat Datang' pada tahun 2012 baru ini. Membuatkan aku melirik pada azam tahun 2011 yang lepas... Ya! Alhamdulillah tercapai sudah! (Bukan aku nak berbangga, tapi jika aku boleh.. Kenapa tidak anda!) dan ada juga yang tidak terduga yang mana aku tak masukkan sekali dalam azam 2011 ter'sambar' jua - 1 unit hartanah di Sek. 28, Shah Alam.. terbeli pulak hehehe :-)

Azam tahun ini aku tekadkan azam lebih ke arah biz aku - BeautyFrenz Body Care & Cosmetic. Tapi bukan bermaksud aku lupakan bidang kegemaran aku hartanah ni.. Cuma mungkin aku terpaksa kurangkan aktiviti aku bersama Tuan Bri dan Abang Ensem (jangan marah bro... lu orang masih di hati gua beb..hehehe!) untuk aku memberi ruang pada perniagaan ku yang semakin berkembang insyaAllah...

Tekad dan azam aku, untuk menjadikan produk BeautyFrenz 'berdiri sama tinggi, duduk sama rendah' dengan produk yang termashur di pasaraya sana! Aku rasakan yang menjadi tanggungjawab seorang Muslim untuk memberikan saingan dan menjadikan antara produk pilihan anda suatu hari nanti. InsyaAllah :-)

Syahman: Jom cuba produk BeautyFrenz, Produk Bumiputra Muslim. www.beautyfrenz.blogspot.com




No comments: