Sunday, September 18, 2011

Usaha Tangga Kejayaan!


Keterangan Produk BeautyFrenz Lime Lipbalm Di Majalah iSIHAT Keluaran Oktober 2011 

'Tuah ayam nampak di kaki, tuah kita siapa yang tahu' antara ungkapan 'emas' Melayu kita yang telah diketahui umum.. Alhamdulillah, dengan tidak disangka-sangka, produk BeautyFrenz Lime Lipbalm memasuki Majalah iSIHAT oleh wartawan mereka sendiri iaitu Noor Hidayah Shafiee. Semakin hari semakin mendapat tempat masyarakat kita.

Mungkin ini yang Allah nak tunjukkan pada aku, apa itu tanda kejayaan awal sebelum Dia memberikan lebih kejayaan dengan usaha aku selain doa dan tawakal padaNya nanti. Sememangnya aku tidak sangka-sangka setelah salah seorang Stokis BeautyFrenz mesej melaui Facebook yang rakan Facebooknya memberitahu info ini.

Apa jua yang kita usahakan, insyaAllah Dia akan beri. tapi pesan aku, jangan lupa zakat apa yang kita 'dapat' dan usahakan istiqamah dalam menunaikan solat Dhuha - antara petua dari otai-otai rakan bisness aku :-)

Jom, kawan-kawan! kita terus maju ke depan!!  


Jom klik www.beautyfrenz.blogspot.com



No comments: