Saturday, January 2, 2010

SELAMAT TAHUN BARU!

Tahun baru tiba lagi.. tahun 2009, adalah tahun yang cukup mencabar diri aku. terutamanya suku terakhir 2009. Dan tahun ni, perancangan telah ku bina, telah aku TULIS azam dan aku siapkan dengan DATELINE serta diTANDATANGANi oleh tuan yang punya badan. Kenapa aku buat macam tu? Aku nak lebih realistik. Yang boleh aku sentuh impian aku.. aku letakkan di tempat yang aku mudah baca setiap hari agar aku tak terpesong dari impian ini.. IMPIAN yang agak sukar dicapai tetapi masih dalam ruang realiti... sebab... aku kena lebih berusaha, lebih berfikiran kreatif, lebih fokus untuk mencapai impian...

Mungkin agak keterlaluan jika aku katakan, anda perlu ceritakan kepada semua tentang azam dan impian anda ini! Biar semua orang tahu agar kita malu nak letak muka kalau tak capai! Keputusan muktamat, MESTI CAPAI! NOKTAH!

P/S: Mungkin agak serius post aku kali ni. Emosional sikit. heh!


No comments: