Sunday, January 11, 2009

BeautyFrenz Lipstick

Tahun Baru kunjung tiba lagi. Tahun ini adalah tahun yang paling teruja bagi aku (macam ayat awal tahun lepas jea.Heheh). Banyak aku harapkan dari tahun ini disamping dari ekonomi yang tidak menentu. Percaturan aku yang terbaru, bekerja sama dengan member kamcing aku (blaja sesame kat UiTM Jengka dulu, Nizam) untuk menjalankan perniagaan kosmetik (sebenarnya dah establish suku akhir tahun 2008). Maka lahirlah...."BeautyFrenz"

Alhamdulillah, banyak komen yang membina aku terima disamping komen pengguna yang menyukai produk ini. Dalam produk ini, aku lakukan kelainan dari produk-produk yang lain. Lebih terarah kepada pengguna yang mempunyai masaalah bibir dan 'elergik' dengan produk gincu yang lain. Kelainan tersebut adalah ; mempunyai kandungan ektrak dari GAMAT. Disamping mempunyai kandungan herba yang lain. Contohnya: Minyak Zaitun, Minyak Biji Bunga Matahari, ektrak Aloe Vera serta Vitamin E.

Seperti yang kita ketahui, Gamat adalah antara bahan tradisional ajaib yang digunakan oleh bangsa Melayu lebih dari 500 tahun yang lampau untuk merawat kulit yang luka atau melecur yang bertindak membina sel-sel baru secara aktif. Malahan, sifat Gamat itu sendiri yang mampu menyembuhkan dirinya sekiranya anda memotong Gamat hidup ini kepada dua bahagian dan menjadi dua induk yang hidup secara normal. (untuk maklumat lebih lanjut, sila layari www.lipstick-lips.com)

Pencarian untuk pengedar masih terbuka. Jika anda berminat boleh terus hubungi saya 019-2010107. Untuk makluman, kami tidak menggunakan sistem MLM, maka keuntungan terus kepada anda tanpa ditolak untuk komisyen kepada pihak lain.

No comments: