Saturday, February 6, 2010

Lot Parking Pun Boleh Buat Duit! Maksimumkan Pendapatan Anda!


Pelbagai cara sebenarnya untuk kita memperolehi pendapatan dari sewa rumah ini.. dan antaranya ialah, lot parking kereta persendirian (untuk makluman, hanya jenis 1 unit rumah untuk 1 lot parking kereta sahaja yang boleh lakukan cara ini dan biasanya unit apartment medium kos keatas)..
Alhamdulillah, rezeki Allah beri ni kadang-kadang kita tak sangka.. pada tarikh 31/01/2010 tempoh hari, aku dapat panggilan dari jiran rumah sewa aku di Sri Ixora.. Katanya, "Assalamualaikum, ni Syahman kan? yang sewakan rumah sewa kat student SJMC haritu? Ada jiran kita tanya tentang parking lot kereta. Dia nak sewa sebab dia ada 2 buah kereta"...Emmm..lebih kurang macam tu le bunyinya.. Sudah tentu ini adalah berita gembira bagi aku...setelah sekian lama aku mencari...
Tak lama aku tunggu, orang yang berminat nak sewa parking lot aku tu kol.. bincang punya bincang berselangselikan dengan tawar-menawar..Alhamdulillah harga sewa telah dipersetujui.. RM55.oo sebulan... Aku amat2 bersyukur kehadrat Allah yang Maha Pemberi Rezeki...Bertambahlah 'Pasif Income' dari rumah Sri Ixora ini...

No comments: