Tuesday, July 20, 2010

Sri Ixora Apartment, Seksyen 27 Shah Alam Untuk Dijual!!



Sebenarnya permintaan Sri Ixora Apartment di Seksyen 27, Shah Alam agak tinggi sehinggakan harganya melambung naik (Valuation dari pihak banker pun turut naik mendadak, syiook buat refinance ni nanti!). Apa tidaknya, permintaan sewa di sini sampai tidak cukup koata! Rumah untuk disewa penuh! sekalipun sewa tertinggi yang pernah direkodkan mencecah RM850 sebulan! (Ni pun berdasarkan sewaan dari rumah aku kat situ)

Harga jualan pun ada yang mencecah RM160k. Tapi dari aku, semestinya lebih rendah dan buat pengetahuan anda, bukan juga unit aku yang nak dijual (sayang sangat beb kalo aku jual aku punya. Lombong emas ni bagi aku!). Kira orang lain punya lah..

Siapa cepat dia dapat! Sebab..permintaannya teramatlah tinggi..

Berminat! SMS/Koll aku: 019-2010107 (Syahman)








1 comment:

Mohammad Syahman bin Abu Hasan said...

Alhamdulillah..satu urusan jual beli dah berjaya. Loan bank pun dah lulus dan insyaAllah, satu lagi bakal menyusul..Pembeli dalam proses untuk melawat unit sri ixora ini..